De aftrap - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu De aftrap - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu

De aftrap

Door: De pelgrims

Blijf op de hoogte en volg Chris en Karin

01 Mei 2015 | Nederland, Aarle-Rixtel

Hallo allemaal,

We zijn vanmorgen om tien uur vertrokken aan ons grote avontuur. Bepakt en bezakt op de fiets, uitgezwaaid door lieve familie en bekenden. Onderweg zelfs nog uitgezwaaid, helemaal super.

Het was een mooie dag, door Duitsland richting Boxmeer en vervolgens naar camping de Biezen, een natuurcamping met kunst en vleermuizen. Daar staan we vlak bij, en bij een kikkerpoel...

De eerste stempel gehaald in Beek en Donk, helemaal goed, de aftrap is gedaan.

Tot de volgende keer en groeten van ons

• 01 Mei 2015 - 20:20

Jan & Tom:

Chris, Karin, heel goed het begin is er! Vleermuizen....!?) heeft Chris volgens mij een ontzettende hekel aan, dus buiten zitten, vooral als het wat donker gaat worden zit er niet in vanavond... Heel veel succes gr jan & tom.

• 01 Mei 2015 - 23:05

Resi:

Een goed begin gemaakt aan dit avontuur. Succes met de vleermuizen. Slaap lekker de eerste keer in de tent. Lezen vast snel hoe dat is bevallen

• 01 Mei 2015 - 23:18

Adeline:

Hallo Chris en Karin, het was een mooi gezicht toen ik jullie vandaag al fietsend nog tegenkwam in Loerbeek. Fijn dat jullie dit samen kunnen doen. Slaap lekker en hopelijk is het niet te koud!
    Groetjes van ons allemaal.

• 03 Mei 2015 - 21:16

Kees En Miep:

Lieve Chris en Karin,
    Het is zo ver, de eerste dag zit er op