Nog 17 dagen tot de aftrap - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu Nog 17 dagen tot de aftrap - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu

Nog 17 dagen tot de aftrap

Door: Chris en Karin

Blijf op de hoogte en volg Chris en Karin

25 April 2016 | Nederland, Doetinchem

Het aftellen is begonnen, nog 17 dagen en dan vertrekken we naar Rome. Gewapend met de boekjes van Reitsma gaan we de route volgen. We zitten dicht bij de Route, in Nijmegen bij de Ooijpolder pakken we de route op. Vertrek is op vrijdag de 13 gepland, tenzij we dan s'ochtends een zwarte kat tegen gaan komen. Gelukkig hebben we zelf geen zwarte kat...en natuurlijk niet onder een ladder doorlopen. maar al met al gaan we het bijgeloof aan de kant zetten en vertrekken we gewoon de 13e.

Nog even wat laatste spulletjes aanvullen, gasflesje etc. en dan tassen pakken en gaan met de banaan (fiets...)

Hopelijk is het weer dan wat beter dan nu, winterse buien. We hebben niet veel ruimte om ook nog een winterjas mee te nemen, dus we hopen op goed fietsweer zonder handschoenen en muts, deze willen we echt thuis laten.

Tot de volgende keer, zal voor de aftrap zijn.

Groeten Chris en Karin

• 25 April 2016 - 20:14

Miep Hondsmerk :

Heel veel sterkte met deze laatste voorbereidingstijd maar ook gewoon genieten van het vooruitzicht om weer te gaan. Veel succes alvast en we lezen graag jullie verhalen.

• 25 April 2016 - 22:00

Resi:

Succes met de laatste loodjes. Met t weer komt t wel goed want slechter dan nu kan t haast niet worden

• 27 April 2016 - 19:44

Wilma:

Succes met de voorbereidingen! Ga vast duimen voor beter weer . En gezellig om jullie verhalen weer te lezen.

• 03 Mei 2016 - 13:12

Cindy:

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen voor jullie avontuurlijke trip nummer 2. Wij gaan jullie reisbelevingen met veel plezier lezen.

• 13 Mei 2016 - 13:09

Resi:

Jippie, jullie zijn onderweg! Geniet weer van t tijdloos zijn en al het moois op jullie pad. Succes xxx

• 13 Mei 2016 - 16:22

Jan En Hanny:

We wensen jullie veel fiets plezier.

• 13 Mei 2016 - 16:22

Jan En Hanny:

We wensen jullie veel fiets plezier.

• 13 Mei 2016 - 20:08

Ferd:

Vandaag de start, ik heb jullie vanmiddag ontmoet in Reuver en ga jullie zeker volgen. Heel veel succes en fiets plezier, veel wind in de rug zoals vandaag en een zonnetje erbij.

• 13 Mei 2016 - 21:36

Jan Van Loozenoord:

Zijn jullie er al? En is het mooi in Rome?
    Het leek me een heerlijk fietsdag en ik vermoed dat de wind jullie gunstig gezind was. Leuk hoor weer zo'n tocht. Wij vertrekken morgen naar Portugal, lui met de auto, ik hoop dat we jullie daar kunnen volgen.
    Groet, ook van Patrick, Jan

• 14 Mei 2016 - 14:56