Goed getraind op weg - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu Goed getraind op weg - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu

Goed getraind op weg

Door: Chris en karin

Blijf op de hoogte en volg Chris en Karin

29 April 2017 | Nederland, Doetinchem

Hallo allemaal,

Het is al weer een jaar geleden, toen stonden we aan het begin van onze trip naar Rome. Nu, een jaar verder staan we aan de vooravond van ons vertrek naar...Barcelona. Op naar het zuiden. Plan was vorig jaar eigenlijk naar Noorwegen/zweden, maar onze voorkeur gaat toch uit naar het zuiden en al zeker naar Spanje. Eveneens is de tocht door Frankrijk natuurlijk weer super, gaan we vanuit. We komen in ieder geval langs wat bekende eerdere vakantie plekjes. En wat is er mooi aan deze tocht, we gaan door de Ardennen. Beetje klimmen...hoort er ook bij.

We hebben in ieder geval een heel jaar doorgefietst, dus getraind zijn we wel. Sinds augustus vorig jaar hebben we onze koga ingeruild voor een andere reisfiets. Geen ketting meer te smeren, we hebben nu een riem en een rohloffnaaf.
Voor de rest, nieuwe schoenen, deze waren versleten en aangezien we maar 1 paar schoenen aanhebben en geen andere meenemen.. deze maar vervangen en uitgebreid getest.
Het tentje is ongewijzigd. Oja, onze herkenbare gele jassen zijn eveneens vervangen. De oude jassen waren een beetje flets geworden. Zichtbaar zijn we dus nu weer met onze nieuwe jassen.

De route volgen we dit jaar via Benjaminse. De boekjes hebben we, twee stuks, maar gelukkig is het gelukt om de route in de navigatie te krijgen. Avondje achter de computer en dan heb je wat. De boekjes voor de overnachtingsadresssen, omgevingsinformatie en voor nood. Je weet maar nooit, op alles voorbereid gaan we op weg.

We hopen dat jullie weer met veel plezier onze reis gaan volgen en dat jullie eveneens weer leuke reacties op de weblog zetten. Dit is voor ons super om te lezen onderweg.

Nog een weekje en dan gaan we (af)trappen....

Tot de volgende keer, onderweg...

Groetjes Chris en Karin

• 29 April 2017 - 19:24

Annelies:

Chris en Karin.
    Wij gaan zeker jullie reis weer volgen, we kijken uit naar de avonturen die jullie onderweg mee maken.
    Veel fiets plezier, Groetje Hans en Annelies

• 29 April 2017 - 22:59

Marianne:

Geweldig, Chris en Karin, dat jullie weer het avontuur aangaan! Dit keer naar Spanje. Fijn land waar ik de afgelopen maand maart weer ben geweest. Goed ook voor jullie om het Spaans weer te oefenen.

Wens jullie een fantastische en veilige reis!
    Marianne

• 30 April 2017 - 14:54

Mia :

Super Karin en Chris, zet hem op en heel veel plezier op jullie reis. Ik ga het zeker volgen

• 30 April 2017 - 17:19

Jan En Hanny Harinck:

Wij vinden het geweldig wat jullie doen. Een hele goede reis we gaan jullie volgen.

• 01 Mei 2017 - 18:13

Kees En MIep Hondsmerk:

Heel veel succes, heel veel plezier, een prachtige tocht toegewenst, veilig en safe en genieten van het einddoel, Barcelona, de prachtige stad in Catalonië .

• 01 Mei 2017 - 21:18

Gerard En Ditte:

Karin en Chris,
    Wij gaan jullie ditmaal echt volgen, niet met de fiets, maar met de caravan naar Barcelona.
    Wie weet komen wij elkaar nog ergens tegen onderweg.
    Tot die tijd volgen wij jullie met veel plezier op deze site.
    Heel veel succes met deze fietsreis toegewenst.

Hartelijke groeten van Ditte en Gerard

• 03 Mei 2017 - 22:42

Resi:

Ook via dit kanaal heel veel succes maar vooral veel plezier!
    Pas goed op elkaar en op de fietsen :-)
    Mocht je de zon tegenkomen, stuur die ff door naar ons.
    Grtz Resi

• 04 Mei 2017 - 13:23

Ben En Joke:

Heel veel plezier naar de mooie stad Barcelona. We hopen dat jullie weer de wind in de (zeilen)wielen hebben. Groetjes Ben en Joke.

• 05 Mei 2017 - 17:23

Cindy:

Chris en Karin, veel fietsplezier en geniet van de avontuurlijke tocht. Ik zie jullie verhalen met veel plezier tegemoet. En alles in het Spaans he.

Groetjes,
    Cindy