Rome, we komen eraan - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu Rome, we komen eraan - Reisverslag uit Euskirchen, Duitsland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu

Rome, we komen eraan

Door: Chris en Karin

Blijf op de hoogte en volg Chris en Karin

14 Mei 2016 | Duitsland, Euskirchen

Gister zijn we vertrokken, hebben een perfecte start gehad. Om 8 uur vanuit huis weggefietst. Wind in de rug over de brug bij Emmerich naar Kleve. Daar richting Siebengewald naar Venlo. Vervolgens op naar Roermond. Met de wind in de rug, zon in het gezicht en temperatuur van 25 fietsend en 30 graden uit de wind en beschut.
In Paarlo hebben we overnacht, in het hoge gras het tentje opgezet onder de bomen. Stoeltjes uitgeklapt en even heerlijk gezeten en genoten van het super mooie uitzicht op de boeren hoeve Moorsel. Bijzonder was weer dat we na een hartelijk ontvangst gebruik konden maken van een ruimte op de deel waar de douche, toilet EN keuken waren. Geen gekloot met een gaspitje, maar lekker aan de keukentafel eten, als alle campings onderweg zo zijn....

Vanmorgen na het opbreken van de tent, op de fiets. snel de grens over, zonder enige aanduiding, bij Effelt. Beetje zoeken, maar uiteindelijk de gang er weer in. Vandaag een mooi stuk op gravelpad gefietst langs de Ruhr. Super mooi, met waterstromingen en veel natuur. Op naar Euskirchen, einddoel van vandaag. Hier geen camping maar een klein hotelletje. Volgende camping was nog iets te ver.

Al met al een goed begin van de trip, verschil van temperatuur was ten opzichte van gister wel groot, vandaag 13 graden. Maar voor de rest perfect fietsweer.

En vandaag ook weer wifi, dus ons eerste bericht onderweg staat er nu dus weer op. En verassing, de mail binnenhalend, veel reacties op ons eerdere bericht. Heel veel onverwachte berichten, super om dit te lezen.

We wensen jullie nu vanuit Euskirchen en morgen ?? hele gezellige Pinksterdagen toe.

Tot de volgende log, groetjes Chris en Karin

• 14 Mei 2016 - 19:01

Gerard En Ditte:

Hallo Chris en Karin,

Heel veel plezier op jullie fietstocht naar Rome!

Groetjes van Gerard en Ditte

• 14 Mei 2016 - 20:39

Pa En Ma Keizer:

Lieve Christian en Karin.

Als alles gaat zoals tot nu toe... dan wordt ook dit weer een super fietstocht !!

Rome wacht op jullie!! Lieve groet: Pa en Ma

• 14 Mei 2016 - 20:48

Anke:

Hoi Karin en Chris,

Heel veel fietsplezier! Geniet van jullie mooie reis!

Liefs, Hans, Anke, Sam en Lynn

• 14 Mei 2016 - 20:54

Kees En Miep:

Zijn weer zo benieuwd naar jullie ervaringen. Het ga jullie goed, reis veilig en vooral: geniet, zeker van het prachtige Rome als einddoel.

• 14 Mei 2016 - 21:06

Resi:

Hey leuk, jullie eerste bericht tijdens de reis. Een goed begin is t halve werk. Dat klikt als appeltje eitje dus heel veel succes! Fein Pfingsten voor jullie.

• 14 Mei 2016 - 23:26

Wilma:

Ik vind het weer super van jullie! En mooi om de verhalen te lezen. Geniet ervan goede reis en tot het volgende verslag. Groetjes wilma

• 15 Mei 2016 - 08:17

Ben En Joke:

Chris en Karin,

Heel veel plezier.Geniet van deze mooie fietstocht.De temperatuur stijgt hier al .

Groetjes van Ben en Joke

• 15 Mei 2016 - 17:13

Petro:

ik wens jullie een fijne en veilige reis.
    en veel plezier.
    groetjes petro

• 16 Mei 2016 - 08:32

Jan Brak:

Heel veel fietsplezier de komende weken! Wat lees ik nu, beetje de weg zoeken, met twee Garmins op het stuur :-)

• 17 Mei 2016 - 08:42

Robert, Nathalie, Rico & Carlos:

Ha Chris & Karin,

Dat gaat alweer supersnel qua voortgang. Een hele goede reis verder toegewenst en heel veel mooi fietsweer. !!
    De groetjes vanons

• 17 Mei 2016 - 12:19

PP:

Hoi Karin en Chris,

dat klinkt inderdaad goed, een prima begin. Een goede en veilige
    reis verder.

gr. PP

• 18 Mei 2016 - 12:32

Ernie En Jan:

Chris en Karin Een hele veilige fietstocht gewenst en hopelijk mooi weer en geniet ervan.Lieve groet van Jan en Ernie