De laatste loodjes - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Chris en karin

Blijf op de hoogte en volg Chris en Karin

25 April 2015 | Nederland, Doetinchem

Het aftellen is nu echt begonnen. De fietsen zijn op en top, spiegel erop, beurt gehad, afstelling is gedaan, nu fietsen maar. Alles is rond, nu nog in de tassen pakken en dan gaan. 1 mei blijft staan ondanks de wat mindere voorspellingen, we gaan er gewoon voor. Lang naar uitgekeken, en nu komt het echt heel dicht bij, spannend is het wel. De tent hebben we getest met opzetten, dit was een makkie. Al met al gaat de tijd nu erg snel, voor we het weten zitten we op de fiets (met of zonder Regenbroek, we hopen het laatste). De eerste dag zijn we van plan via Duitsland richting Eindhoven te fietsen, vervolgens richting Antwerpen waar we de route kunnen oppakken. Drie boekwerken van Sweerman hebben we om ons de weg te wijzen in combinatie met navigatie, dus het moet helemaal gaan lukken.
Het volgende bericht komt onderweg, als we wifimogelijkheden hebben.

Groeten van ons

• 25 April 2015 - 16:57

Ria En Margrit:

Hoi Chris en Karin,

Succes met de laatste voorbereidingen en geniet van het mooie avontuur met of zonder regenbroek. Groeten Ria en Margrit

Miep:

Wij wensen jullie in alle opzichten toi toi toi, een veilige reis, dat de reis in alle opzichten aan jullie verwachtingen zal voldoen, in alle opzichten die zo'n speciale reis met zich meebrengt.

• 25 April 2015 - 23:29

Adeline:

Hallo Chris en Karin, het komt nu echt dichtbij! Hoe laat vertrekken jullie? i.v.m. uitzwaaien.
    Lieve groetjes, Adeline

• 26 April 2015 - 10:45

Gerard En Ditte:

Het is nu eindelijk zo ver. Na een lange periode van voorbereiding gaat het nu echt gebeuren. Heel spannend allemaal natuurlijk. Zijn we niets vergeten. Je moet maar zo denken onderweg kun je ook nog alles kopen hoor. Jullie gaan de westroute, de St. Jacobsroute, rijden. We gaan jullie zeker volgen en misschien nog wat tips geven voor onderweg. Wij wensen jullie heel veel succes en een fantastische fietsers naar Santiago de Compostela.

Bon Camino!

Groetjes van Ditte en Gerard (ex. Fiets pelgrim)

• 26 April 2015 - 12:52

Thea En Henk:

Het begin is in zicht. Leuk dat jullie ons hebben toegevoegd. Wij zullen jullie zeker volgen op jullie avontuur. Nog 5 nachtjes slapen. We bestellen een zonnetje voor vrijdag!!

• 26 April 2015 - 14:05

Jan Van Loozenoord:

Hoi Karin en Chris, we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en avonturen. Wellicht dat jullie na een paar weken snakken naar het weer dat we nu hebben, zwoegend door de hitte. Het is natuurlijk een prachtige tijd om te vertrekken, de natuur kan wat mij betreft niet mooier. Heel veel plezier en succes, Jan en Patrick.

• 26 April 2015 - 16:28

Ben En Joke:

Na alle voorbereidingen nadert het vertrek en begint jullie avontuur.
    Hopelijk veel wind in de rug en een fijne en veilige reis.
    We volgen jullie.
    Liefs en groetjes van Ben en Joke.

• 26 April 2015 - 17:23

Rob En Cindy:

Nog een paar dagen en dan is het zo ver. Dan begint jullie avontuur. Wij wensen jullie heel veel plezier, lekker weer en geniet van de reis. Laat de lekke banden maar thuis. Wij zijn benieuwd wat jullie allemaal mee gaan maken.
    Groetjes en succes Rob en Cindy.

• 26 April 2015 - 19:13

Resi:

Wens jullie een geweldige reis met een goed begin. Aan de voorbereidingen heeft het zeker niet gelegen. Toitoitoi, de wind in de rug en gaan met die banaan! Geniet ik van jullie avontuur en grtz Resi en John

• 27 April 2015 - 13:36

Robert,Nathalie,Rico & Carlos:

Hoi Chris & Karin,

Wij wensen jullie heel veel succes toe om jullie avontuur te laten slagen. Maar dat gaat zeker goed komen...een goede voorbereiding is immers het halve werk. En aan die voorbereiding heeft het niet gelegen. Heel veel mooi weer, rugwind en succes toegewenst en wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen ! Groetjes Robert, Nathalie, Rico en Carlos

• 30 April 2015 - 22:46

Maikel En Patricia:

Heel veel succes ,rij de tocht uit ,veel plezier ,en geniet ervan.

grt maikel en patricia

• 01 Mei 2015 - 08:02

Eric Looman:

Karin en Chris heel veel plezier geluk en gezondheid toegewenst met deze mooie uitdaging.
    geniet er van.
    succes

Groeten Eric.

• 01 Mei 2015 - 09:32

Rob En Stieneke:

Geniet van jullie van jullie mooie reis en succes