Onderweg in België - Reisverslag uit Lier, België van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu Onderweg in België - Reisverslag uit Lier, België van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu

Onderweg in België

Door: Chris En Karin

Blijf op de hoogte en volg Chris en Karin

04 Mei 2015 | België, Lier

Update vanuit België

We zijn in Aarle-Rixtel uitgezewaaid door de campingeigenaren, eveneens is er een foto voor op de site van de camping gemaakt. de camping was wekelijk prachtig, je keek je ogen uit naar de diverse beesten, flora en de mooie kunst. Heel bijzonder.

Vervolgens zijn we op weg gegaan naar Mol. bij Lommel hebben we De grens bereikt. in Mol geen camping te vinden, en gezien het tijdstip een hotel gepakt, laatste kamer wegens een een of ander concert.

Gister van Mol naar Lier gefietst. De voorspelling was echt bagger, maar s'ochtends viel het erg mee. Maar toch waren de weergoden niet gunstig gestemd, regen, en dan ben je snel nat. In Lier toch maar weer op zoek naar een hotel om zo snel mogelijk de natte kliederboel te laten drogen. Dat is gelukt in een vergane glorie hotel. Leek erg op de film "THE shining" met Jack Nicolsen. Maar geen hakbijlen, we hebben gewoon een lekker ontbijtje kunnen nemen. Nu alles weer in orde, de zon schijnt en gaan we op weg naar Geraardsbergen. Kleine 80 km.

Gister in Lier nog even gekeken naar de zeer oude gebouwen en mooi centrum. Eveneens in de St. Jacobskapel geweest, en een mooie stempel gehaald voor in ons pelgrimspaspoort. Foto van de kapel bijgevoegd.

Tot de volgende keer, groeten van ons

• 04 Mei 2015 - 09:51

Renée Jansen:

Hallo Chris en Karin,

Wat leuk om jullie zo te volgen. Via Jan (Brak) hoorde ik van jullie voorgenomen reis.
    Heel veel fietsplezier en vooral genieten. Goede reis.

Groet, Renée

• 04 Mei 2015 - 11:37

Gerard Van Winden:

Hoi,
    Ha, de muur van Gerardsbergen. Het 1e steile klimmetje. Prachtige fietsroute langs pittoresk riviertje. Je hebt groot gelijk om een hotelletje te nemen. ,s Nachts ook nog koud. Zaterdag heb ik de Boretti gereden en gestart bij 0 graden, dan weet je het wel dus. Was tussen alleen maar racefietsen de enige met bepakte trekkingsfiets. Bon Camino Gr. Ditte en Gerard

• 04 Mei 2015 - 11:38

PP:

Chris en Karin, Toppie! Goed op weg dus. Even natte pakken halen in het begin, zal verder
    op weg wel minder worden.

groetjes uit ook een regenachtig Ulft

• 04 Mei 2015 - 18:04

Resi:

Hier weer droog met een

• 04 Mei 2015 - 18:08

Resi:

Zonnetje (symbool kan helaas niet). Krijg je iets mee van herdenken vandaag? Wordt wel weer tijd voor het tentje hoor! Geniet ervan en de grtz

• 04 Mei 2015 - 23:03

John:

wij hebben niet voor niets een camper! 15 euri per nacht! fietsen gratis mee!
    Vorig jaar hebben wij daar ook gefietst in Geraardsbergen, de kasseien naar boven naar het kerkje.Klopt, campings zijn er bijna niet te vinden, wel veel belgische abdijbieren in die regio, overigens wel mooi fietsen daar.
    Veel succes verder!

• 05 Mei 2015 - 09:19

Jan Van Loozenoord:

Nu ben ik zo benieuwd of Karin de hele tijd tegen de kont van Chris aan zit te kijken, dan heb ik helemaal respect voor het volhouden, of andersom? Of fietsen jullie heel lief naast elkaar? Leuk zo te volgen.
    Waterense groet.

• 05 Mei 2015 - 11:33

Adeline:

Hallo Karin en Chris, leuk weer een berichtje van jullie, ik zat er al op te wachten. Ook leuk trouwens om de reacties te lezen (Jan v. L.)!! Veel fietsplezier en alles wat erbij hoort! Lieve groetjes van Thomas, Carlijn en Adeline.