De voorbereidingen - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Chris en Karin

Blijf op de hoogte en volg Chris en Karin

23 Maart 2015 | Nederland, Doetinchem

Het aftellen is begonnen, nog 38 dagen om precies te zijn. De tent is binnen, evenals de slaapzakken. De banden zijn opgepompt en aan de fiets wordt nog wat gesleuteld. Daar kan het dus niet meer aan liggen. Als de conditie vastgehouden kan worden, kan ook dat niet meer misgaan. Getraind hebben we zeker, en we zijn nog bezig. Weekeindjes naar Ludingshausen en Bad Bentheim om te testen. Ook zien we zo heel veel van onze eigen omgeving. De actieradius wordt alsmaar groter.

Hopelijk treffen we onderweg veel wifiplaatsen zodat we jullie goed op de hoogte kunnen houden waar we uithangen (elke dag Mc Donalds ??, gratis wifi)

Tot de volgende log

Groetjes Chris en Karin

• 24 Maart 2015 - 08:16

Gerard En Ditte:

Hoi Chris en Karin,

Het spannendste moment breekt aan zo vlak voor de reis. Hebben we alles, niets vergeten. Mss de tent nog een nachtje uitproberen, kijken of alles er bij zit. Eenmaal op de fiets zullen jullie zien dat het allemaal van zelf gaat. Leuk dat wij jullie kunnen gaan volgen op waar ben jij nu. WiFi zal toch nog wel wat lastig worden onderweg is mijn ervaring. Nog heel veel succes en plezier toegewenst met de laatste loodjes.

Groetjes, Ditte en Gerard

• 24 Maart 2015 - 18:58

Jan En Hanny:

Hallo Chris en Karin leuk weer iets van jullie te horen, we gaan de reis van jullie zeker volgen heel veel succes. Wij gaan naar Ageles sur mer. Knuffel van ons

• 25 Maart 2015 - 16:13

Laura En Jan:

Hoi Chris en Karin !

Wat leuk dat wij jullie op deze manier kunnen gaan volgen ! Wij wensen jullie alvast heel veel succes
    toe. !

Groetjes en een knuffie ! Jan en Laura.

• 26 Maart 2015 - 18:46

Kees En Miep :

Hoi Chris en Karin,

We zijn van de partij om jullie uit een gemakkelijke campingstoel te volgen op jullie uitdagende reis naar het zuiden. We hopen dat deze reis jullie zal brengen wat jullie graag willen en dat alle inspanningen hun vruchten zullen afwerpen. We vertrekken praktisch gelijktijdig, jullie per fiets en wij, bij onze 'ouderdom' passend

• 26 Maart 2015 - 19:11

Hans En Anke:

Ha Chris en Karin,

Wat leuk dat we jullie straks kunnen volgen. Dat gaan we zeker doen!
    Veel succes en plezier met alle voorbereidingen!

Liefs, Hans, Anke, Sam en Lynn

• 26 Maart 2015 - 20:53

Resi:

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. Maar eerst samen op trainingskamp :-)!