Kilometerstrappen - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu Kilometerstrappen - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Chris en Karin Keizer Burgers - WaarBenJij.nu

Kilometerstrappen

Door: Chris en Karin

Blijf op de hoogte en volg Chris en Karin

04 Mei 2019 | Nederland, Doetinchem

Hallo allemaal, daar zijn we weer, het gaat binnenkort weer van start: de nodige kilometers zullen we binnenkort weer gaan wegtrappen met z’n tweeën.

Niet dat we na de laatste trip stil hebben gezeten, alles behalve stil zelfs. We hebben tussendoor paar keer de Mnt. Ventoux gefietst, en recentelijk onze magische grens van 300 km op een dag fietsen behaald. En dit laatste hebben we gewoon op onze reisfiets gedaan, en zoals de meesten welke ons kennen wel weten, zonder trapondersteuning.

We hebben wederom het hele jaar door gefietst. Ons motto is: een weekeinde niet gefietst, is een weekeinde niet geleefd.

Vandaag onze fietsen opgehaald na groot onderhoud. Tandwielen vervangen, nieuwe riem, alles weer tip top in orde. Eveneens net onze nieuwe tent opgezet, altijd handig dit even te doen voor je op pad gaat. Een ruime koepeltent met aparte zithoek. Moeten alleen even denken hoe we het bankstel mee gaan krijgen voor onderweg...zonder gekheid, onze helinoxstoeltjes kunnen in het voorgedeelte makkelijk staan. We doen dus bijna aan glamping met onze gloednieuwe tent. Hopelijk zijn dan de weergoden ons ook goed gezind.

Dit jaar starten we niet vanuit de achtertuin maar vanuit Heerlen. Dit scheelt enkele reis ongeveer 200 km. We kunnen gelukkig de auto bij het hotel laten staan, super geregeld maar weer.

En dit jaar zijn we dagelijks te volgen via Polarsteps, je kunt een gratis account aanmaken en ons opzoeken onder www.polarsteps.com/karinburgers3

En natuurlijk voor de strava fietsers, via Strava..

Voor nu laten we het er even bij...aftellen en dan gaan we vol gepack op de fiets. Jullie horen van ons, en hopelijk wij ook van jullie.

Groeten Chris en Karin

• 04 Mei 2019 - 15:34

Resi:

Wauw wat een ruimte in de nieuwe tent! Dat is echt uitrusten:-). Fijn dat de fietsen weer helemaal tiptop zijn en heel veel succes en plezier straks. Nu nog ff de puntjes op de i en dan vertrekken met mooi weer. Grtz xxx

• 04 Mei 2019 - 18:22

Claudi:

Leuk om jullie te volgen, het aftellen is begonnen! Hopelijk zijn de mooie shirts ook op tijd klaar!

• 05 Mei 2019 - 05:14

Mia:

Succes samen

• 05 Mei 2019 - 05:15

Mia:

Succes samen

• 05 Mei 2019 - 07:32

Wilma En Theo:

Nou een super mooie tent en heel veel succes met jullie avontuur!

• 05 Mei 2019 - 12:17

Jan En Hanny :

Heel veel succes met jullie fiets tocht

• 05 Mei 2019 - 12:44

Eugenie En Geert:

Hele mooie trip gewenst!
    Eugenie en Geert

• 06 Mei 2019 - 15:12

Elly Hendrik:

ha Karin en chris. het blijft natuurlijk leuk dat wij jullie tijdens de Santiago tocht hebben ontmoet!! en jullie fietsen maar door. 3oo km op een dag. respect hoor!! en de mvt die hebben wij ook twee keer gefietst. wij gaan nu verhuizen uit de Pastorie uit Lemmer naar een vrijstaand huis in Emmeloord. wij kunnen er 1 december in. voor ons geen probleem, wij zwerven met de camper rond, en gaan nog 3 maanden naar Spanje. voordat je het weet is het 1 december.
    en wij wensen jullie een fantastische vakantie toe. hou ons on de hoogte, en wij volgen jullie weer.
    lieve groet Hendrik en Elly.

• 12 Mei 2019 - 06:09

Rolf:

Hoi Chris en Karin. Jullie zullen nu wel onderweg zijn. Ik hoop dat het weer een beetje meezit en wens jullie een goede tocht met veel mooie indrukken. Groeten. Rolf.

• 17 Mei 2019 - 11:04

Ernie En Jan:

Chris en Karin het is weer zover wij wensen jullie weer een veilige fietstocht met Super weer en lekker overnachten in jullie mooie tent.Wij gaan jullie weer volgen met dit avontuur.Lieve groet van Oom Jan en Tante Ernie